Re: Linux Distribution βασισμένη στο Debian

ωραία κατάλαβα πρέπει να πάρω όλα τα είδη license και να δω τι είναι το καθένα
και όλα τα προγράμματα που θέλω να συμπεριλάβω και να δω που υπάγεται το καθένα...

Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις οδηγίες σου και την υπομονή σου... :)

Κώστας

Στις 9 Μαρτίου 2016 - 10:49 μ.μ., ο χρήστης Alexios Zavras <zvr+debian@zvr.gr> έγραψε:
Kostas Iliadis wrote [edited]:
> Στις 9 Μαρτίου 2016 - 9:17 π.μ., ο χρήστης Alexios Zavras <zvr+debian@zvr.gr

> κατηγορία υπάγεται το vlc πχ?
>
> Στις δικές μου περιπτώσεις δηλαδή τι ισχύει μιας και το συζητάμε για να έχω
> μια τελική εικόνα της κατάστασης;

η ερώτησή σου που ξεκίνησε την κουβέντα ήταν
αν έχεις δικαίωμα να τα έχεις στη διανομή σου --
και αυτό συζητάγαμε μέχρι τώρα.

η ερώτηση τι πρέπει να κάνεις για να τα έχεις στη διανομή σου
είναι διαφορετική.

οι απαντήσεις και στις δύο βρίσκονται στις άδειες, φυσικά.

άρα, ναι, "κοιτάμε το license".
και αυτό λέει τι μπορείς να κάνεις (πχ. να ανα-διανείμεις κάτι)
και τι πρέπει να κάνεις (πχ. αυτά που είπα για το source code για όλα τα GPL).

για το vlc, συγκεκριμένα, το βασικό κομμάτι είναι GPLv2.
αν χρησιμοποιείς extensions, πρέπει να τα δεις ένα-ένα.

--
-- zvr --