Re: Linux Distribution βασισμένη στο Debian

Στις 9 Μαρτίου 2016 - 9:17 π.μ., ο χρήστης Alexios Zavras <zvr+debian@zvr.gr> έγραψε:
Kostas Iliadis wrote [edited]:
> Δηλαδή από τη στιγμή που επιτρέπεται η αναδιανομή τους και υπάρχει το
> license στο docs είμαι οκ έτσι; ( το λέω για όλο το software που θα
> περιλάβω)
[...]
> Εν κατακλείδι όπως είπα και παραπάνω είμαι καλυμμένος στην έννοια
> "περιλαμβάνω το license" όταν αυτό βρίσκεται στο docs?

αν μιλάς για πακέτα debian, ναι, μπορείς να τα περιλάβεις στο πακέτο σου --
τα αναδιανείμει το debian και άρα υποθέτεις ότι θα είναι εντάξει.

όπως είπα και πριν, τα "εκτός debian" πρέπει να τα εξετάσεις ένα-ένα.

κλασσικό παράδειγμα προγράμματος που διατίθεται δωρεάν
αλλά δεν επιτρέπεται η αναδιανομή είναι η Java της Oracle.

α!  για πλήρη διευκρίνηση, για τα FOSS (και του debian),
το να έχεις απλά την άδεια δεν είναι η μόνη υποχρέωση που έχεις.
για παράδειγμα, για όλα τα GPL-licensed, πρέπει να αναδιανείμεις
(ή να κάνεις διαθέσιμο) τον πηγαίο κώδικα.

Τώρα πάλι με μπέρδεψες. Δεν είπαμε να κοιτάμε το license? Σ'αυτή τη κατηγορία υπάγεται το vlc πχ?

Στις δικές μου περιπτώσεις δηλαδή τι ισχύει μιας και το συζητάμε για να έχω μια τελική εικόνα της κατάστασης;