Re: Ορθότητα redirector (httpredir) για Ελλάδα

> Ο καθρέπτης αυτός εκτός του ότι σου βρίσκει τον πιό κοντινό σου αλλά και
> τον λιγότερο απασχολημένο και επίσης τον καλύτερα ενημερωμένο.
> Ισως μερικοί να ενημερώνονται σε πιό ειδική ομάδα πακέτων, αλλά αυτό μην
> σε απασχολεί.

Από τη φύση της απάντησης καταλαβαίνω ότι δεν κατάλαβες το πρόβλημα
και μπορεί να φταίω εγώ που δεν το ρώτησα πιο λιανά:

Έχεις δεί το httpredir να ανακατευθύνει (για ελληνική IP) το download
μέσω ενός από τα εξής Ελληνικά mirrors?
ftp.gr.debian.org
debian.noc.ntua.gr
debian.otenet.gr
ftp.cc.uoc.gr

Αν δεν δρομολογεί ποτέ ελληνικές IP να κατεβάζουν από αυτά mirrors,
τότε το httpredir μας είναι παντελώς άχρηστο.

Και προφανώς για να μπώ στον κόπο να στείλω mail στη λίστα (πριν
στείλω mail στον httpredir maintainer + στους ελληνικούς mirrors να
διορθώσουν το TLD file) σημαίνει πως έφαγα στη μάπα αργό download από
Βουλγαρία ....

(και ταυτόχρονα αυτονόητο πως αν μιλούσα για real μηχάνημα, εκεί θα
είχα καρφωμένο το καρα-δοκιμασμένο ftp.gr.debian.org που όντως από
πολύ σπάνια έως καθόλου το πετυχαίνεις να σέρνεται).