Ορθότητα redirector (httpredir) για Ελλάδα

Καλημέρα,

προσπαθώ να χρησιμοποιήσω το httrepdir, αλλά το πρόβλημα είναι πως δεν
με ανακατευθύνει στα σωστά Ελληνικά mirrors. Έχει διαπιστώσει κάποιος
άλλος το ίδιο πρόβλημα;

Πχ εδώ: http://httpredir.debian.org/demo.html ενώ ανιχνεύει σωστά μέσω
του maxmind.com ότι προέρχομαι από Ελληνική IP (αναφέρει Continent: EU
Country: GR), τελικά με δρομολογεί στα εξής mirrors:

http://debian.ipacct.com/debian/
http://debian.spnet.net/debian/
http://debian.telecoms.bg/debian/

Συνεχίζοντας να διαβάζω πιο κάτω στην demo σελίδα για το
Troubleshooting (Corrections and issue reporting) διαπιστώνω πως τα
ελληνικά mirrors δεν έχουν σωστό trace file (κάποιος πιο ψαγμένος με
το debian bureaucracy μπορεί να μου το επιβεβαιώσει αυτο please ? :-)
γι' αυτό γράφω στη λίστα).
(εκεί που λέει: 3. There's a file with the same name as the mirror's
host name in the project/trace/ directory (e.g.
http://mirror.tld/debian/project/trace/mirror.tld))

Ήμουν έτοιμος να στείλω e-mail στο httpredir για να το φτιάξουν, αλλά
τελικά νομίζω πως πρέπει να επικοινωνήσω με τα ελληνικά mirrors για το
trace file (εκτός αν οι admins ακούνε αυτή τη λίστα).

(Για side talk, θα βόλευε να δουλεύει σωστά το httpredir, ειδικά όταν
κάνεις build το ίδιο docker container πότε πίσω από Ελληνική IP και
πότε σε IP εκτος Ελλάδας ...)