Re: Switch sound output

> επισυνάπτω το codec_out όπως μου είπες.

Μπορείς να δοκιμάσεις να προσθέσεις στο /etc/modprobe.d/alsa-base.conf
τη γραμμή

options snd-hda-intel model=z71v position_fix=1

να κάνεις restart
και να δεις αν εμφανίζεται η ρύθμιση στον alsamixer?

> Δεν άκουσα πάντως κανέναν ήχο κατά το test.

Αυτό νομίζω δεν είναι και πολύ καλό γιατί το output
δείχνει ότι τα ακουστικά δεν είναι συνδεδεμένα άρα
τα εσωτερικά ηχεία θα έπρεπε να είναι ενεργοποιημένα.

Η ένταση όμως του ήχου στο test είναι μικρή οπότε
αν ακούς ήχο κατά τα άλλα δεν υπάρχει πρόβλημα.

> Άσχετο / σχετικό βρήκα από το site της dell αναλυτικές οδηγίες για το
> πως να ανοίξω το laptop. Θεωρώ ότι είναι πολύ καλή κίνηση από την
> εταιρία και το αναφέρω ως παράδειγμα σωστής εταιρικής πρακτικής.

Ναι, κι εμένα το προηγούμενο laptop ήταν dell και με είχε εντυπωσιάσει
το manual :)  Είχε κάθε βίδα ξεχωριστά με όνομα και αριθμό, σχεδιαγράμματα,
οδηγίες, τα πάντα :)

Χαιρετισμούς,
Παντελής