Re: Switch sound output

2011/3/5 Giorgos Logiotatidis <seadog@sealabs.net>:
> Έχω μια υποψία ότι το switch αυτό δεν κάνει τις αλλαγές μόνο του αλλά
> απλά στέλνει ένα signal που το μαζεύει το λειτουργικό και πράττει
> αναλόγως.
>
> Είναι σωστή αυτή η υποψία μου; Εάν ναι πως μπορώ manually να κάνω το
> switch on demand?

1. Σκότωσε το pulseaudio προς το παρόν
      echo 'autospawn = no' >> ~/.pulse/client.conf
      killall pulseaudio

2. Χωρίς ακουστικά (για να είμαστε 100% σίγουροι) τρέξε την εντολή
      speaker-test -c2 -l3 -Dplug:front:0

3. Σε ένα άλλο τερματικό, όσο τρέχει το παραπάνω, τρέξε
      cat /proc/asound/card*/codec*  > codec_out.txt

4. Επισύναψε το codec_out.txt

(επίσης μπορείς τώρα να σβήσεις το autospawn = no
 από το client.conf ή και τελείως το αρχείο αν δεν έχει τίποτα άλλο
 και logout/login για να ξαναπαίξει το pulse audio).

Χαιρετισμούς,
Παντελής