Re: Switch sound output

2011/3/5 Giorgos Logiotatidis <seadog@sealabs.net>:

> Η υποψία μου βασίζεται στο γεγονός ότι υπάρχουν πολλά bug reports ότι
> παίζουν μόνο τα ακουστικά και όχι τα εσωτερικά ηχεία. Οπότε φαντάστηκα
> ότι το alsa (pulseaudio ή οτιδήποτε) απλά δεν κάνει το switch. Μπορεί
> όμως να είναι όντως hardware only και να έχετε δίκιο. Ευχαριστώ όπως και
> να έχει για τον χρόνο σας.

Η υποψία σου είναι σωστή κατά τη γνώμη μου. Τουλάχιστον στις Intel
HDA, το switch αυτό είναι σε software απ' όσο ξέρω. Το θέμα βέβαια
είναι ότι δεν έχω δει πουθενά κάποια ρύθμιση στην alsa η στο
pulseaudio για να το χειριστείς manually. Πάντως, σε κάποια mixers που
κυκλοφορούν για windows vista/7 έχω δει την σχετική επιλογή, όπως
επίσης θυμάμαι και στο laptop μου, το οποίο δεν έχει ούτε σε windows
ούτε σε linux το σχετικό switch στις επιλογές του driver, μια φορά που
είχα βάλει mac os για πλάκα, έπαιζαν και τα ακουστικά και τα ηχεία
ταυτόχρονα, πράγμα που μαρτυρά ότι το switch δεν μπορεί να είναι
υλοποιημένο σε hardware.