Re: Switch sound output

On Sat, 2011-03-05 at 13:07 +0200, Σπύρος Γεωργαράς wrote:

> Στις 05/03/2011 01:16 μμ, ο/η Giorgos Logiotatidis έγραψε:

> Θα έλεγα ότι το signal το μαζεύει η κάρτα και πράττει αναλόγως. Τουλάχιστον
> δεν έχω δει πουθενά εντολή μέσω S/W που να λέει "τώρα είμαι στα ηχεία, τώρα
> είμαι στα ακουστικά".
>
> Οπότε μόνο αν αλλαχθεί το jack των ακουστικών θα δεις φως

Η υποψία μου βασίζεται στο γεγονός ότι υπάρχουν πολλά bug reports ότι
παίζουν μόνο τα ακουστικά και όχι τα εσωτερικά ηχεία. Οπότε φαντάστηκα
ότι το alsa (pulseaudio ή οτιδήποτε) απλά δεν κάνει το switch. Μπορεί
όμως να είναι όντως hardware only και να έχετε δίκιο. Ευχαριστώ όπως και
να έχει για τον χρόνο σας.

-γ