Re: Αναφορά σφαλμάτων.

On Wed, Jul 21, 2010 at 12:40:35AM +0300, Stefanos Harhalakis wrote:

> [...]
>
> Μερικές φορές όμως το να στέλνεις στο Debian BTS είναι waste of reporter's
> resources (a.k.a. χάσιμο χρόνου). Υπάρχει μάλιστα η περίπτωση [1] του να
> κάνεις ένα bug report με patch, να μην το λάβει κανείς υπόψη του και τελικά να
> το κάνεις ο ίδιος απευθείας commit [2] στο svn του upstream αργότερα.

Το συγκεκριμένο bug ήταν καθαρά upstream. Ξέρεις αρκετά για να το συμπεράνεις,
ξέρεις ότι η ομάδα του kde είναι understuffed -- γιατί δεν πήγες κατευθείαν
στο upstream bts; Κ άντε δεν το έκανες, αλλά μην ζητάς κ τα ρέστα :)

> Το κακό είναι ότι εξαρτάται καθαρά από το ποιος είναι ο maintainer.

Ισχύει αυτό αλλά τα πράγματα βελτιώνονται σταδιακά με τις ομάδες.

Αλλά παραμένει ότι υπάρχει πολύ δουλειά κ αναλογικά λίγοι εθελοντές. Ειδικά
για team-maintained packages, αν σ'ενδιαφέρει πραγματικά, γίνε μέλος της
ομάδας ώστε να βοηθήσεις έμπρακτα.

> Υπάρχει άλλωστε πάντα και η άποψη που λέει "δούλευε απευθείας με τον upstream
> developer" [3].

Ναι, όταν το bug είναι upstream-specific. Επαναλαμβάνομαι νομίζω :)

> Από τη σκοπιά του developer μπορώ να πω ότι μου τη δίνει όταν γίνονται bug
> reports για κάτι που έγραψα και τα μαθαίνω μετά από καιρό ή κατά τύχη [4] ή
> αν είμαι αναγκασμένος να εγγραφώ στο BTS του κάθε distro.

Όχι παράπονα εδώ για άλλες διανομές :P

-S