Re: Αναφορά σφαλμάτων.

(An kai ligo arga)

On Tuesday 06 of July 2010, Serafeim Zanikolas wrote:

> Το να στείλει κανείς το σφάλμα κ στο Debian κ upstream είναι waste of
> community resources.

[...]

> Οτιδήποτε άλλο μπορεί να είναι είτε bug του upstream ή λόγω Debian-specific
> αλλαγών (packaging/patches/etc). Αν δεν ξέρεις ποιο από τα δύο, υπέβαλε το
> bug στο debian.

Μερικές φορές όμως το να στέλνεις στο Debian BTS είναι waste of reporter's
resources (a.k.a. χάσιμο χρόνου). Υπάρχει μάλιστα η περίπτωση [1] του να
κάνεις ένα bug report με patch, να μην το λάβει κανείς υπόψη του και τελικά να
το κάνεις ο ίδιος απευθείας commit [2] στο svn του upstream αργότερα.

Το κακό είναι ότι εξαρτάται καθαρά από το ποιος είναι ο maintainer. Το
χειρότερο είναι ότι δεν μπορείς να ξέρεις τι παίζεται εξαρχής. Τυχαίνει να
γνωρίζω ότι οι maintainers του KDE στο debian είναι υπερφορτωμένοι και δεν
τους κατηγορώ. Η όλη διαδικασία όμως θέλει βελτίωση ή/και επανασχεδιασμό γιατί
αυτή τη στιγμή έχουμε φτάσει στο σημείο να προτείνεται μια "λύση" η οποία
αποδεδειγμένα δεν δουλεύει (δουλεύει κατά 50% == δεν δουλεύει), ή δουλεύει υπό
συνθήκες. Κάτι τέτοιο λειτουργεί ως αυτο-διάψευση και τελικά το μόνο που
καταφέρνει είναι το να ακυρώνει την όλη διαδικασία.

Υπάρχει άλλωστε πάντα και η άποψη που λέει "δούλευε απευθείας με τον upstream
developer" [3]. Από τη σκοπιά του developer μπορώ να πω ότι μου τη δίνει όταν
γίνονται bug reports για κάτι που έγραψα και τα μαθαίνω μετά από καιρό ή κατά
τύχη [4] ή αν είμαι αναγκασμένος να εγγραφώ στο BTS του κάθε distro.

[1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=513813
[2] http://www.archivum.info/kde-commits@kde.org/2009-03/08070/branches-
KDE-4.2-kdebindings-python-pykde4-tools-pykdeuic4.html
[3] http://video.google.com/videoplay?docid=3385088017824733336#
[4] https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/fsprotect/+bug/397921