Re: Pirelli router - ρύθμιση

Χμμμ
Γλιτώσαμε από τα winmodem (τρισκατάρατα) και πέσαμε στα κλειδωμένα ρούτερ.
Πάντως το Πιρελλι είναι άχρηστο στον προηγούμενο ιδιοκτήτη του, οπότε μπορεί να δοκιμάσω διάφορα για να το αξιοποιήσω κάπως. Αν και δεν ξέρω πώς γίνεται η αλλαγή του firmware.
Θέλει άνοιγμα ή μέσω του browser;

Εκτός αν υπάρχει τριγύρω firmaware που μπορείς να βάλεις και να γίνει κανονικό router (google is your friend)

Με πρόχειρη έρευνα είδα κάτι για firmware της 3com που μπορεί να κάνει. Θα το ψάξω εν καιρώ...

Στις 02 Δεκεμβρίου 2009 5:51 μ.μ., ο χρήστης Kostas Papadimas <pkst@pkst.gr> έγραψε:
Στις 01-12-2009, ημέρα Τρι, και ώρα 14:37 +0200, ο/η Διαδίδω [...]
έγραψε:
> Γεια χαρά
>

> ξέρει κάποιος πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το ρουτερ που δίνει η Ον
> Τελεκομ, αλλά σε μια σύνδεση Κοννεξ;

Δεν μπορείς, αυτού του είδους τα router ειναι κλειδωμένα. Εκτός αν
υπάρχει τριγύρω firmaware που μπορείς να βάλεις και να γίνει κανονικό
router (google is your friend)

> Το Ντέμπιαν το αναγνωρίζει κανονικά μέσω USB. Γίνεται να το ρυθμίσω
> μέσω MSwindows (ο Η/Υ του συγκατοίκου :]);

Δεν παίζει ρόλο το λειτουργικό σύστημα για τη ρύθμιση του router