Pirelli router - ρύθμιση

Γεια χαρά

ξέρει κάποιος πως μπορώ να χρησιμοποιήσω το ρουτερ που δίνει η Ον Τελεκομ, αλλά σε μια σύνδεση Κοννεξ;

Μου το έδωσε μια φίλη (της είναι άχρηστο πλέον, και μάλλον αρχίζω να καταλαβαίνω το γιατί.) και ήθελα να δω αν μπορώ να το αξιοποιήσω. Ένα πρόβλημα είναι ότι δεν βρίσκω τρόπο να περάσω τα στοιχεία της δικής μου σύνδεσης γιατί δεν υπάρχει το web interface του ρουτερ.

Το Ντέμπιαν το αναγνωρίζει κανονικά μέσω USB. Γίνεται να το ρυθμίσω μέσω MSwindows (ο Η/Υ του συγκατοίκου :]);

Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη...

[ενας νιουμπης]