Re: Επαναφορά init script / Greeklish στη λίστα

V13 wrote:
> Άρα αποκλείουμε την περίπτωση της επανεγκατάστασης ενός init script με το
> "ζόρι" a'la --reinstall;
<>
> Φαίνεται να είναι ακριβώς αυτό. Δυστυχώς δεν βλέπω το --force-confask στο man
> page του dpkg.
Ναι, γιατί το bug είναι ανοικτό ακόμη. Ο maintainer έχει δείξει θετικός
αλλά κάποιος πρέπει να το κάνει forward-port.

> [...]
> είναι δυνατό να αλλάξουν με κάποιο φυσιολογικό τρόπο χωρίς να κάνω κάποια
> πατέντα όπως αυτές που ανέφερα.
>
> Να π.χ. ένα παράδειγμα από κάποιο άλλο μηχάνημα:
>
> # debsums -e util-linux
> /etc/init.d/hwclockfirst.sh                                         OK
> /etc/init.d/hwclock.sh                                          FAILED
>
> Το οποίο φαίνεται να είναι γενικότερα προβληματικό πακέτο: το έχω δει σε 3
> διαφορετικά μηχανήματα που κάνουν upgrade με cron-apt και σε κανένα δεν το έχω
> πειράξει με το χέρι. Σε άλλο μηχάνημα έχει θέμα με το bootmisc.sh και η
Καλώς, είπα μήπως ήταν κάτι που έχρηζε προσοχής.

Δεν είμαι σίγουρος γιατί έχεις το πρόβλημα που έχεις· δεν θα έπρεπε, δεν
μου έχει συμβεί ποτέ στο παρελθόν.

Φ.