Re: Επαναφορά init script / Greeklish στη λίστα

V13 wrote:
> Ξέρεις κανείς πως μπορείς να επαναφέρεις ένα init script χωρίς να κάνεις purge
> το πακέτο και επανεγκατάσταση; Ψάχνω κάτι σαν το --reinstall αν υπάρχει. Να
> γίνεται δηλαδή με το dpkg.
<>
> Το θέμα εμφανίζεται στα περισσότερα πακέτα, οπότε αποκλείω τη περίπτωση του
> προβληματικού πακέτου.
Δεν πρόκειται περί συμπεριφοράς ειδικής ως προς τα init scripts αλλά
συμπεριφορά του configuration file handling του dpkg γενικότερα (τα init
scripts είναι στο /etc και θεωρούνται conffiles). Αντίστοιχα, δηλαδή,
συμβαίνει και με το /etc/hostapd/hostapd.conf.

Συγκεκριμένα, το dpkg ρωτά τι θέλεις να κάνει με ένα conffile (άρα και
έχουν νόημα τα conf-forceold/forcenew) όταν έχουν αλλάξει *και* το
τοπικό αρχείο αλλά και το αρχείο στο πακέτο. Διαφορετικά, έχοντας ένα
"stock" config σε ένα από τα δύο σημεία (δίσκο ή πακέτο) και ένα
πειραγμένο στο άλλο, προτιμάει πάντα το πειραγμένο.

Θυμήθηκα ότι υπήρχε ένα παλιό bug report γι' αυτό (είναι λογικό που δεν
το βρήκες, είναι δύσκολο να το ψάξει κανείς) το οποίο απ' ότι φαίνεται
είναι ακόμη ανοιχτό. Περισσότερα, λοιπόν, στο #102609.

Εν προκειμένω τώρα, μιας και είμαι ο maintainer του εν λόγω πακέτου
(hostapd), τι αλλαγές είχες κάνει στο init script; Μήπως ήταν κάτι που
να υπάρχει λόγος να ενσωματωθεί στο πακέτο;

Φαίδων