Re: debian packaging workshop

> Μην νομίζεις ότι είναι καμμιά 10αριά DDs και θα βρεθεί κάποιος, δυστυχώς
> δεν υπάρχει άλλος αυτή τη στιγμή πλην εμού.
>
> Εγώ, λοιπόν, θα είμαι εκεί σίγουρα και θα βοηθήσω.
>
> Δεν έχω όμως καθόλου χρόνο να προετοιμάσω το απαιτούμενο υλικό. Το είχα
> πει από την αρχή, γι' αυτό άλλωστε και δεν ήμουν εγώ αυτός που ζήτησε να
> μπει το workshop στο πρόγραμμα. Όποιος ανέλαβε αυτή την ευθύνη,
> φαντάζομαι θα έχει τις ικανότητες και τον χρόνο να το φέρει και εις πέρας.
>
> Σε κάθε περίπτωση, το DD είναι απλά μια "ταμπέλα". Δεν θα πρέπει να
> [...]

Προσωπικά δεν ξέρω καν ποιό είναι το "απαιτούμενο υλικό" :)
Έλπιζα ότι θα ήταν μια μικρή παρουσίαση για την όλη διαδικασία (χωρίς
πολλές τεχνικές λεπτομέρειες: RFP, ITP, package, ask for sponsoring,
get sponsor, done, κάτι τέτοιο + αν αυτό γίνεται συνέχεια τότε go through
the DD process αντί να ζητάς sponsoring όλη την ώρα).

Και μετά να υπάρχει μια λίστα από σχετικά "εύκολα" packages ώστε
να γίνει λίγη εξάσκηση με την παρουσία κάποιου DD που θα δίνει
λίγες συμβουλές κλπ.

Δε νομίζω ότι μπορεί κάποιος να μάθει τα πάντα από το μηδέν μέσα
σε 2 ώρες και αν το workshop προσανατολιστεί σε υπερβολικά αρχάριους
(οι οποίοι δε θέλουν και να διαβάσουν τίποτα από πριν) τότε απλά δε
θα επιτευχθεί τίποτα :)