Re: debian && lista

When the date was Wednesday 10 June 2009, Pantelis Koukousoulas wrote:

> Πίστευε ποτέ ο Linus σε 10 εντολές; Εγώ νόμιζα ότι η πάγια πολιτική του
> ήταν απλά ότι πρέπει να κάνουν όλοι ότι λέει αυτός :)

Αυτό λέω, ότι εν τέλει έχουν γίνει αλλαγές στις οποίες αρχικά ο Linus ήταν κάθετος.

> Μάλιστα στο coding style του kernel λέει να πάρεις τα λεπτομερή coding
> standard manuals της GNU και να τα κάψεις σαν μια καλή συμβολική
> διαδικασία :)

Υπάρχουν κομμάτια του kernel, που σε κάνουν να παρακαλάς να ακολουθούσαν έστω το GNU style. Κάνε μια βόλτα από το drivers/ για μερικά samples (δεν υπονοώ πως όλοι οι drivers είναι χάλια, απλά ότι εκεί οι πιθανότητες για παρασπονδίες είναι μεγαλύτερες.)

--
Michael Iatrou