Re: debian && lista

> Ίσως να είναι ελκυστικό σαν ιδέα να υπάρχουν οι δέκα εντολές και να μπορείς
> να πετάς ένα reference σε μια απ'αυτές και να κλείνεις οποιαδήποτε συζήτηση.
> Μια τέτοια διαδικασία αποπνέει αποτελεσματικότητα. Η ανελαστικότητα όμως
> ενός τέτοιου περιβάλλοντος θα σκότωναν οποιοδήποτε Open Source project
> (ακόμα και ο Linus αλλάζει άποψη...)

Πίστευε ποτέ ο Linus σε 10 εντολές; Εγώ νόμιζα ότι η πάγια πολιτική του ήταν
απλά ότι πρέπει να κάνουν όλοι ότι λέει αυτός :)

Μάλιστα στο coding style του kernel λέει να πάρεις τα λεπτομερή coding standard
manuals της GNU και να τα κάψεις σαν μια καλή συμβολική διαδικασία :)

Το κοντινότερο σε "10 εντολές" project είναι η debian (policy, "σύνταγμα",
"κοινωνικό συμβόλαιο" κλπ) αλλά και σε αυτό από ότι φαίνεται υπάρχουν
αρκετές ανοχές στην εφαρμογή (όπως είναι απόλυτα λογικό για ένα
εθελοντικό έργο τέτοιου μεγέθους).

--
Παντελής