Re: KDE Dolphin and VLC

----- Μήνυμα από pktoss@gmail.com ---------
    Ημερομηνία: Mon, 1 Jun 2009 11:40:52 +0300
           Από: Pantelis  Koukousoulas <pktoss@gmail.com>
          Θέμα: Re: KDE Dolphin and VLC
          Προς: Sotirio Kontogianni <skontog@ee.duth.gr>
   Κοινοποίηση: USER GREEK DEBIAN <debian-user-greek@lists.debian.org>

Εγκατέστησα το KDE 4.2 και όλα δουλεύουν κανονικά εκτός από το dolphin
file-manager, ο
οποίος όταν πάω να ανοίξω μέσω του vlc μία ταινία από samba share το vlc
κρασάρει. Πέραν
το άλλου ότι πρίν κρασάρει προσπαθεί να κατεβάσει όλη την ταινία τοπικά. Από
το
nautilus-gnome session manager, δουλεύει κανονικά. Αυτό μόνο πάνω από
doplphin. Από
κονσόλα όλα δουλεύουν ρολόι.

Εχει συναντήσει κανείς αντίστοιχο πρόβλημα; υπάρχει κάποια λύση;

FWIW, μοιάζει σαν "πρόβλημα" στο smb KIOSlave (το γεγονός ότι προσπαθεί
να κατεβάσει όλη την ταινία τοπικά πριν ξεκινήσει να δίνει bytes στην εφαρμογή
vlc). Το αν είναι πρόβλημα ή feature είναι διαπραγματεύσιμο.

Το γιατί σκάει το vlc δεν είναι προφανές από τις πληροφορίες που δίνεις και
δεν το έχω εγκατεστημένο οπότε no idea. Ίσως γεμίζει το /tmp σου ή κάτι τέτοιο?
και αυτό δεν το τσέκαρα.
Δοκίμασες και με άλλο πρόγραμμα, π.χ., mplayer?
Δεν θέλησα να δοκιμάσω το mplayer, για να μην έχω πρόβλημα με τα fonts στους
ελληνικούς υπότιτλους των srt.-διαδικασία-προσθήκης iso γραμματοσειράς στο φάκελο fonts και ρύθμιση του .mplayer για τον χρήστη. Δεν ξέρω αν τώρα έχει αυτοματοποιηθεί κάπως αυτή η διαδικασία. Με το totem όμως που ήταν εγκατεστημένο δούλευε κανονικά.

Από κονσόλα πώς δοκιμάζεις? smbmount κλπ? Αν κάνεις το smbmount από την
κονσόλα (π.χ., στο /media/movies) και μετά πας μέσω dolphin στο /media/movies
θεωρητικά πρέπει να δουλέψει. (Με κάθε επιφύλαξη όμως γιατί δεν το δοκίμασα).
Δεν το δοκίμασα παντελή και ο υπολογιστής είναι ενός φίλου, το βράδυ θα πάω να δώ ταινία και θα σου πώ αύριο το πρωί. Το δοκίμασα με smbmount και vlc από konsole και δούλευε μιά χαρά, όχι όμως μέσα από το dolphin.

Φιλικά,
Παντελής

----- End message from pktoss@gmail.com -----