Re: KDE Dolphin and VLC

> Εγκατέστησα το KDE 4.2 και όλα δουλεύουν κανονικά εκτός από το dolphin
> file-manager, ο
> οποίος όταν πάω να ανοίξω μέσω του vlc μία ταινία από samba share το vlc
> κρασάρει. Πέραν
> το άλλου ότι πρίν κρασάρει προσπαθεί να κατεβάσει όλη την ταινία τοπικά. Από
> το
> nautilus-gnome session manager, δουλεύει κανονικά. Αυτό μόνο πάνω από
> doplphin. Από
> κονσόλα όλα δουλεύουν ρολόι.
>

> Εχει συναντήσει κανείς αντίστοιχο πρόβλημα; υπάρχει κάποια λύση;

FWIW, μοιάζει σαν "πρόβλημα" στο smb KIOSlave (το γεγονός ότι προσπαθεί
να κατεβάσει όλη την ταινία τοπικά πριν ξεκινήσει να δίνει bytes στην εφαρμογή
vlc). Το αν είναι πρόβλημα ή feature είναι διαπραγματεύσιμο.

Το γιατί σκάει το vlc δεν είναι προφανές από τις πληροφορίες που δίνεις και
δεν το έχω εγκατεστημένο οπότε no idea. Ίσως γεμίζει το /tmp σου ή κάτι τέτοιο?
Δοκίμασες και με άλλο πρόγραμμα, π.χ., mplayer?

Από κονσόλα πώς δοκιμάζεις? smbmount κλπ? Αν κάνεις το smbmount από την
κονσόλα (π.χ., στο /media/movies) και μετά πας μέσω dolphin στο /media/movies
θεωρητικά πρέπει να δουλέψει. (Με κάθε επιφύλαξη όμως γιατί δεν το δοκίμασα).

Φιλικά,
Παντελής