Re: Να 'χαμε να λέγαμε για το open source...

When the date was Saturday 30 May 2009, john proios wrote:

> Υπάρχει και άλλο θέμα που δεν το ανέφερε κανείς και είναι το εξής:
> Πώς θα μπορούσε κανείς να αποδείξει απόλυτα ότι το συγκεκριμένο αρχείο
> παράχθηκε με το αντίστοιχο πρόγραμμα (όπως να λέγετε αυτό) αφού το
> extention δεν λέει και τίποτα?

Με το ποιό πρόγραμμα έχει παραχθεί είναι παντελώς αδιάφορο. Το πρόβλημα έγκειται στο ότι πρόκειται για ένα κλειστό file format.

O portable και open standard τρόπος διακίνησης read-only documents είναι το pdf. Το OpenOffice έχει φροντίσει και παρέχει κατάλληλο ενσωματωμένο export filter (τη τελευταία φορά που είχα δει MS Office δεν ίσχυε κάτι τέτοιο, αλλά πάνε πολλά χρόνια, δεν ξέρω τι ισχύει τώρα).

Από 'κει και πέρα, όταν διατίθεται ένα έγγραφο για read-write σε open document format, αρκεί να παρέχεται ένα link στο download section του site του openoffice.

--
Michael Iatrou