Re: greek utf8 sto squirrelmail

On Tue, 26 May 2009 15:29:38 +0300
"galaxico" <galaxico@quad-nrg.net> wrote:

> Όπως είχα πει και σε προηγούμενα mail το ελληνικό frontend του
> Squirrelmail είναι σε iso-8859-7 οπότε αυτό δημιουργεί πρόβλημα  στην
> δια-λειτουργικότητα με utf8 αφού τα header των μηνυμάτων φεύγουν αυτόματα
> σε iso. Από την άλλη η επιλογή English σαν γλώσσας επίσης δημιουργεί θέμα
> αφού το encoding εκεί είναι Western iso-8859-1 και όχι το utf-8. Σκέφτηκα
> λοιπόν πως η λύση θα ήταν να εισάγουμε μια επιλογή για ελληνικά με utf-8.

προσωπικά πάντως χρησιμοποιώ στην έκδοση του squirrelmail (1.4.10 σε gentoo)
που χρησιμοποιώ έχω το περιβάλλον γυρισμένο σε αγγλικά και το default charset
παντού είναι utf-8, χωρίς να έχω πειράξει τίποτα.

το squirrelmail έχει ένα perl script (conf.pl) με το οποίο ρυθμίζεις σχεδόν τα
πάντα. στο σχετικό menu για τις γλώσσες έχει επιλογή για default charset. αν
βάλεις utf-8 εκεί νομίζω θα είσαι ok.

--
nikos roussos
http://autoverse.net/