Re: greek utf8 sto squirrelmail

galaxico wrote:
> Επόμενο θέμα: μπορούν οι αλλαγές αυτές να ενσωματωθούν στο localisation
> του Squirrelmail και επιπλέον στα σχετικά πακέτα του Debian?!!! Από ό,τι
> φαίνεται θα έχω δουλειά στο workshop!
Τέτοιες αλλαγές καλό θα είναι να ενσωματόνονται upstream, από το να τις
"κουβαλάει" το πακέτο του Debian. Θα σου συνιστούσα να μιλήσεις με τους
developers του Squirrelmail

> επίσης και μια αίτηση από τον luckyb για την παρουσίαση του luckybackup.
Εγώ τελικά θα παρεβρεθώ λόγω άλλων ειλλημένων υποχρεώσεων (παρουσίαση
λόγω δουλειάς), θα είμαι εκεί για ό,τι χρειαστείτε.

Φαίδων