Re: intel945(aspire one) και compiz

On Sun, 2009-05-24 at 23:35 +0300, Thanos wrote:

> Πραγματικά η απάντησή μου δεν αρμόζει στον αναλυτικότατο τρόπο που
> περιγράφεις την κατάσταση αλλά θα κάνω μια προσπάθεια καθώς έχω την
> εντύπωση πως δεν το αναφέρεις...
>
> Να το εκκινήσεις με το fusion-icon (ομώνυμο πακέτο) δοκίμασες;

yeap... No luck. Ανταποκρίνεται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. όπως η
compiz --replace ή η
compiz --replace --indirect-rendering --sm-disable ccp &
ή ότι άλλο δοκίμασα.

Να προσθέσω εδώ ότι ακολούθησα και τις οδηγίες στο wiki του debian και
ενημέρωσα το /etc/profile αλλά....
http://wiki.debian.org/DebianAcerOne . Δοκίμασα να περάσω και στον
πυρήνα το optio enable_mtrr_cleanup, όπως περιγράφει το wiki αλλά ούτε.
Μάλιστα οι δοκιμές αφορούσαν τόσο τον πυρήνα που τρέχω τώρα (2.6.29-2
από unstable), αλλά και τον 2.6.26-2.

--
Χουτουρίδης Χρήστος