intel945(aspire one) και compiz

Ένα μικρό προβληματάκι εδώ. Μάλιστα είναι τόσο μικρό που έπεσε κάτω και
το ψάχνω να το βρω από το μεσημέρι και δεν το βρίσκω πουθενά. Σκέφτηκα
μήπως "έπεσε" στο internet, αλλά δεν βρήκα και πολλά πράγματα. Το
πρόβλημα είναι ότι εγώ τρέχω debian squeeze και επομένως xorg 7.3. Στα
ubunta και στις fedores που δουλεύει "από μόνο του" το compiz δεν
υπάρχουν ρυθμίσεις και xorg.conf να δεις. Δεν ξέρω τί υπάρχει σε xml,
gconf και ότι άλλη @@ρια έχουν σκεφτεί να βάλουν στα προγράμματα για να
τα κάνουν ποιο "user friendly" αλλά εγώ εκεί ρυθμίσεις δεν βρίσκω.
Σκέφτηκα λοιπόν μήπως "έπεσε" σε ένα PC ενός γνωστού με chipset G35 που
έχει 945 κάρτα. Snicky ssh λοιπόν εκεί και.....καμία διαφορά ούτε στα
πακέτα ούτε στις ρυθμίσεις, εκτός του ότι εκεί το compiz δουλεύει για
πλάκα και μάλιστα και χωρίς xorg.conf(πρακτικά είναι άδειο). Στο
xorg.0.log όμως φαίνεται ότι φορτώνουμε ακριβώς τα ίδια modules από τα
ίδια πακέτα(debian testing)

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Πρόκειται για ένα aspire one με debian
testing/sid mixed. Κάνω εγκατάσταση το compiz και φυσικά δεν ανοίγει.
Διαπιστώνω λοιπόν ότι δεν έχω direct rendering(το είχα δει από το
glxinfo). Ψάχνω να βρω και γω πως να το ενεργοποιήσω. Βρίσκω σε "κάποιο"
σημείο του xorg.0.log ότι το ι915_dri.so πάει να ενεργοποιηθεί αλλά δεν
υπάρχει το αρχείο. apt-file και το αρχείο είναι στο πακέτο
libgl1-mesa-dri. Συμβουλευόμενος και το
http://alcor.concordia.ca/manpages/sys4/intel.4.html το βάζω και τσούπ.
Η glxinfo μου κάνει το χατήρι. Έχω direct rendering. compiz --replace
--mpla --mplo και...... @@. Δεν έχει compiz για μας σήμερα. Έτσι για
σπάσιμο. Τότε είναι που μπήκα και στο PC του "φιλόξενου" ανθρώπου και
άρχισα να βλέπω ρυθμίσεις και πακέτα. Xorg.0.log και λοιπά είναι σχεδόν
ίδια. Μέχρι και η έξοδος στην κονσόλα της εντολής compiz --replace mpla
mplo είναι ίδια μέχρι την τελευταία γραμμή του που λέει, Starting window
decorator. Σε μένα εκεί βγάζει
Backend     : ini
Integration : true
Profile     : default
Adding plugins
Initializing core options...done
To αρχείο που φαίνεται η έξοδος είναι:
ftp://ftp.chania-lug.gr/public/aspirelogs/compiz.show

Τo lspci είναι εδώ:
ftp://ftp.chania-lug.gr/public/aspirelogs/lspci.show
Το glxinfo: ftp://ftp.chania-lug.gr/public/aspirelogs/glxinfo.show
Στο lsmod όπου φαίνεται ότι το i915 και drm φορτώνονται κανονικά είναι
ftp://ftp.chania-lug.gr/public/aspirelogs/lsmod.show
Τα modules που φορτώνει o X είναι σε αυτά τα πακέτα:
ftp://ftp.chania-lug.gr/public/aspirelogs/modules.where
Οι εκδώσεις από τα πακέτα που χρησιμοποιώ και που πιστεύω ότι παίζουν
ρόλο είναι: ftp://ftp.chania-lug.gr/public/aspirelogs/packages.policy

Τέλος δίνω και xorg.conf μου(δεν παίζει ρόλο ανοίγει με τον ίδιο τρόπο
και χωρίς αυτό) εδώ: ftp://ftp.chania-lug.gr/public/aspirelogs/xorg.conf
καθώς και το log όταν φορτώνεται (το παραπάνω log) εδώ:
ftp://ftp.chania-lug.gr/public/aspirelogs/xorg.log

Αυτά τα ολίγα. Έχει κανείς καμιά ιδέα;;;

--
Χουτουρίδης Χρήστος