Re: Lista Ellinon Xriston Debian

2009/5/12 d.a.glynos <glynos@storm.cs.unipi.gr>:

> Τα posts μπορούν να μπαίνουν σε πρώτη φάση στην κατηγορία Debian/Networking
> και οι admins του forum μπορούν αν το επιθυμούν
> να δημιουργούν links προς αυτά από άλλες κατηγορίες (είναι προαιρετικό).
> Για θέματα indexing δε θα αναφέρω κάτι μιας και δε χρησιμοποιώ
> forums και δε γνωρίζω λεπτομέρειες επί αυτού.

> Συγνώμη, αλλά δε συμφωνώ με τη λογική "αφού οι άλλοι το έκαναν ας το κάνουμε
> και εμείς έτσι".
>
> Οι "άλλοι" που αναφέρεις δεν είχαν προφανώς την πληροφόρηση που έχουμε
> εμείς για τις υπηρεσίες που μας προσφέρει το HELLUG και ίσως να κινήθηκαν
> [...]

Αν και δεν είμαι ο administrator, νομίζω πως ο Νίκος (Ρούσσος) θα
συμφωνούσε μαζί μου...και θα διαφωνούσε με τον Ventrix (που είναι και
mod όπως προ-είπε)... οπότε...

Το forum.hellug.gr _ευχαρίστως_ να φιλοξενήσει "το forum του debian.gr".

Για όσους αγχώνονται για το θέμα των κατηγοριών και των post να πω πως
όλα κανονίζονται με καλή διάθεση.
Επίσης θα θέλαμε πολύ να είχαμε 1-2 άτομα ως moderators γι αυτό το
section που να τα δώσει η ίδια η κοινότητα debian.gr. Οι κανόνες που
πρέπει να ακολουθούν ως moderators του forum μας έχουν να κάνουν
κυρίως με θέματα ευγένειας οπότε θεωρώ πως πολύ εύκολα θα βρεθούν 1-2
άτομα να συμμετέχουν πιο ενεργά ως mods.

Για το θέμα του styling ίσως έχουν δίκιο όσοι γκρινιάζουν αλλά α)
θέλουμε να ξαναφτιάξουμε το styling του forum.hellug.gr έτσι κι αλλιώς
β) (και σημαντικότερο) θα πρέπει να ζυγιστεί το γεγονός πως θέλοντας
και μη κάποια πράγματα δεν είναι μόνο του debian και ακουμπούν και
άλλες γενικότερες κατηγορίες. Είναι προτιμότερο αυτά να
συγκεντρώνονται σε 1 forum παρά σε 2-3-5-10...

γ) είναι μιας πρώτης τάξης ευκαιρία να κάνουμε πράξη όσα λέγαμε στην
Λάρισα περί συνεργασίας κοινοτήτων.

Από την μεριά του forum.hellug.gr είμαστε άμεσα διαθέσιμοι για ό,τι χρειαστείτε!