Re: Lista Ellinon Xriston Debian

When the date was Tuesday 12 May 2009, Kostis P. Ventrix wrote:

> H lista ton Ellinon Xriston Debian einai pleon gegonos!

Με γεια μας η λίστα!

> As elpisoyme ayti i lista me tin boitheia olon na ginei to meso gia tin
> geniki anasyntaksi tis Ellinikis koinotitas toy Debian. I syzitisi sti
> fosscomm 09 idi karpoforise kai den stamatame edo! Epomeno skalopati i
> poiotiki anabathmisi toy Debian.gr me arthra, wiki, tutorials to forum
> kai alla polla!

Ρίχνοντας μια ματιά στο http://debian.gr/forum παρατηρώ ότι δεν έχει
ιδιαίτερη κίνηση. Από την άλλη, το αντίστοιχο forum του HELLUG, φαίνεται να
έχει κάποια κίνηση: http://forum.hellug.gr/index.php?board=8.0

Μου φαίνεται λογικό, αφού το debian.gr αναβαθμίζεται, να αφήσουμε πίσω την
ιδέα του forum και να χρησιμοποιούμε αυτό του HELLUG. Λιγότερος κόπος για
εγκατάσταση και συντήρηση και «επαναχρησιμοποίηση» ενός community που ήδη
υπάρχει και είναι ενεργό. Επιπλέον αυτό θα βοηθούσε στη συσπείρωση της
κοινότητας, δεδομένου ότι ο περισσότερος κόσμος έχει περιορισμένο χρόνο και
αποφεύγει να ασχολείται με πολλές κοινότητες σε πολλά sites.

Σκεφτείτε το, έχει μόνο θετικά.

--
 Michael Iatrou