Re: separate initrd für Xen-VMs

Hallo Paul,

was hältst Du von PyGrub?

http://wiki.debian.org/PyGrub
"Using pyGRUB from xen-utils-3.2-1 in Lenny or xen-utils-4.0 in
Squeeze, each domU can boot with its own kernel instead of using the
dom0 kernel, which makes life easier for updates and multi
distribution Xen installs. You need to have first a working domU."

Du könntest und müsstest dann den Kernel und die Initrd in der
jeweiligen DomU pflegen.

Viele Grüße und viel Spaß noch mit Xen - ich sitze auch gerade an Xen
4.0.1 auf Debian/Squeeze.
Matthias Böttcher