Re: Vim beim Beenden ein Script ausfuehren lassen

Hallo Andreas!

http://wiki.mutt.org/?ConfigTricks/CheckAttach
http://mako.cc/projects/attachcheck/README.html
und evtl:
http://nion.modprobe.de/blog/archives/426-Easy-way-to-attach-files-in-muttng.html

Grüße,
Christian
--
hundred-and-one symptoms of being an internet addict:
83. Batteries in the TV remote now last for months.