Re: Löschen von vielen Dateien in Verzeichnis

da ist ein: ls | xargs rm
aber angenehmer zu tippen :)

--
Markus Schulz

Programming today is a race between software engineers striving to build
bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to
produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning. -
Rich Cook