Alternative zu fetchmail?

Hallo!

Bisher bin ich mit fetchmail immer zufrieden gewesen. Doch nun habe ich noch amavis-new eingerichtet und bei Spam schickt dieser ein Reject.

D_REJECT
mail will not be delivered to its recipients, sender should preferably get a reject, e.g. SMTP permanent reject response (e.g. with milter), or non-delivery notification from MTA (e.g. Postfix). If this is not possible (e.g. different recipients have different tolerances to bad mail contents and not using LMTP) amavisd-new sends a bounce by itself (same as D_BOUNCE).

Da nun aber fetchmail die Mail an meinen MTA (Exim) sendet, bekomme ich lokal einen Reject aber nicht der eigentliche Sender. Gibt es einen "Mail-Einsammeldienst" der dies unterstützt?

Ralph