Re: ip-up.d

* Maik Holtkamp <s-y-l@gmx.net> [08-02-03 08:44]:

> 0n 03/02/08@05:51 Ralph Bergmann told me:

> chmod 755 <DeinScript> ?

Beliebter Fehler in ip-up-scripts sind auch die Dateinamen. Wenn ein
unzulässiges Zeichen wie ein Punkt verwendet wird führt run-parts das
script einfach nicht aus. ipcheck.py ist da ein Kandidat. Läuft das
script wenn du es von Hand ausführst?

---man run-parts---

run-parts runs a number of scripts or programs found in a single
directory directory.   Filenames  should
consist  entirely  of  upper and lower case letters, digits,
underscores, and hyphens.  Subdirectories of
directory and files with other names will be silently ignored.

--------