Re: testing/woody -proposed-updates/Packages does not exist

und für woody gibt es das auch schon:
deb http://security.debian.org/ woody/updates main contrib non-free

--
Heute ist nicht alle Tage, ich komm' wieder, keine Frage!!!

   Joerg

"The human brain is like an enormous fish -- it is flat and slimy and
has gills through which it can see."
		-- Monty Python