Re: lists.debian.org has received bounces from you

On Monday 22 August 2016 15:45:10 Debian Listmaster Team wrote:
> Dear subscriber,
> We've encountered some problems while sending listmail to your
> emailaddress andre_debian@numericable.fr.
> In the last seven days we've seen bounces for the following list:
> * debian-user-french
> 8 bounces out of 62 mails in 7 days (12%, kick-score is 80%)
> The Listmaster Team

Bonjour,

Je reçois pour la seconde fois en une semaine ce mail ci-dessus,
indiquant trop de bounces.

Est-ce le serveur de mails de mon fournisseur d'accès qui est responsable,
ou des inscrits de cette liste reçoivent également ce même message ?

Merci.

André