[HS] Expiration dans 15 jours d'un Certificat StartSSL

On Sunday 29 December 2013 11:51:10 StartCom CertMaster wrote:
> [...]
> The Class 1, client certificate for <mail@domain.com> and serial number
> <> is about to expire in about two weeks. Please log into the
> StartSSL Control Panel at https://www.startssl.com/?app=12 and get a new
> certificate for this purpose. Failing to update your client certificate
> might result in the loss of your account.
> Should you have lost the client certificate which was previously issued to
> you, please register once again - login without the client certificate
> installed into your browser will not work in that case.

Bonsoir,

Lorsque je me loggue à ce lien indiqué :
> Please log into the StartSSL Control Panel at https://www.startssl.com/?app=12
je reçois ce message :

"Un problème s'est produit lors du chargement de https://auth.startssl.com/ :
Impossible de se connecter à l'hôte auth.startssl.com"

Il doit me manquer un ou deux certificats dans mon navigateur que je tente d'importer :
mais je reçois ce message :

"Échec de la connexion sécurisée :
Une erreur est survenue pendant une connexion à auth.startssl.com.
Le pair SSL n'a pas réussi à négocier un jeu de paramètres de sécurité acceptable.
(Code d'erreur : ssl_error_handshake_failure_alert)".

Merci d'une aide.

andré