From: Thierry B [mailto:debian@thierry.eu.org]
Sent: 10 January 2007 09:15
To: debian-user-french@lists.debian.org
Subject: carte wifi la plus pratique, fonctionnelle pour debian sarge

Bonjour,

Je vais peut-etre m'acheter une carte wifi pour mon serveur sous debian,
et j'aurais aimé savoir si on pouvait me recommander une carte wifi
assezz fonctionnelle sous debian (cad qui marche en mode master pour
faire "ap" sans problème), et pratique dans le sens où les pilotes
seraient inclus dans le noyau debian, pour eviter de perdre trop de
temps lol.

Merci, j'attends toutes vos suggestions :-)

http://wiki.debian.net/?DebianFrench
"Reply-To:"

This message may contain confidential or privileged information and is
intended only for the personal and confidential use of the designated
recipient(s) named above. If you are not one of the intended recipients
of this message you are hereby notified that any review, dissemination,
distribution or copying is strictly prohibited.
This communication is for information purposes only and should not be
regarded as an official statement of Eutelsat S.A. or any of its
subsidiaries. E-mail transmission cannot be guaranteed to be secure or
error-free. Therefore, Eutelsat S.A. does not claim that this information
is complete or accurate and it should not be treated as such.