Mail en echo (Was: Re: Brian's Belly Unsubscription)

Bonjour,

Suite à mon post précédent, je reçois le mail suivant:

  Date: Sat, 12 Aug 2006 09:11:56 -0400 (EDT)
  From: "KingSizeDirect.com "<kszmarketing@brylane.com>
  To: debserge@free.fr

  Please don?t reply to this e-mail. Mail delivered to this address
  can?t be answered.  If you have a Customer Service issue, click on
  the link below
  https://www.kingsizedirect.com/kingsizedirect/kana/contact_us.asp?
  If you would like to unsubscribe from our e-mail list, click on the
  link below?
  If you would like to read our Privacy Policy, click on the link below?
  http://www.kingsizedirect.com/kingsizedirect/help/security-privacy.asp?

Ce mail reprend le sujet de mon post et est envoyé au compte que j'ai
créé pour communiquer avec cette liste.

C'est la deuxième fois que celà arrive, c'est aussi mon deuxième post.
Voilà ce que j'ai reçu après mon premier post: