Re: debian.fi:n käyttö?

Pau kirjoitti:
> Mainittakoon tähän muuten, että linux.fi:llä on äärimmäisen huono
> kaiku "tavisten" parissa, jotka ovat joskus meinanneet vaihtaa
> linuxiin, ja ovat ensitöikseen hakeneet apua ircistä, kanavalta
> #linux.fi.

Mainittakoon myös, että http://linux.fi/-sivustolla ja
keskustelualueilla ei ole mitään tekemistä tuon IRC-kanavan kanssa,
josta olen kyllä itsekin kuullut joskus huonoa. Koskaan en ole sen
maineen takia siellä käynytkään...

"Tavikset" eivät tiedä mikä on IRC, joten #linux.fi:llä vierailleiden ja
sitä kautta "linux.fi"-lyhenteestä allergiaa saaneiden määrä lienee
kohtuullisen pieni.

> Näin ollen Debian-foorumi olisi enemmän kuin tervetullut ainakin
> omasta puolestani, ja toivon, että tosiaan halukkuutta löytyy
> pystytykseen.

Kyllä, näin on, muillakin jakeluilla on kuitenkin omat suomenkieliset
keskustelualueensa (Mandriva, openSUSE, Ubuntu, luultavasti pian myös
Fedora).

-Timo