Re: debian.fi:n käyttö?

Timo Jyrinki <timo.jyrinki@iki.fi> writes:

> Milles palvelimelle noita sitten voisi tehdä? Jos jollain on kyky
> laittaa palvelin kuntoon jne., niin mulle saa lähettää gpg-kryptattuna
> esim. ssh-tunnusta jolla pääsisi MoinMoinia säätämään.

Riihimäen tietokonekerhon palvelin lienee (pitänee kysyä muiden
mielipidettä) käyttävissä, jos parempaa ei löydy.  Virtuaaliserverin
ylläpitoa olen harjoitellut. Linja on vain 3 Mb/s Nebulalta, mutta
käyttöä ei ole paljoa. UPS on, joten alle tunnin sähkökatkot eivät
haittaa.  Mulla on avaimet ja hälyttimen koodi joten pääsen
tarvittaessa huoltamaan yölläkin.

- Jukka