Re: debian.fi:n käyttö?

On 11/14/07, Timo Jyrinki <timo.jyrinki@iki.fi> wrote:

> Wikin ja postituslistojen lisäksi olisi mielestäni mukavaa, että olisi
> WWW-pohjaiset keskustelualueet. Niille on nykypäivän usein kysyntää. Itse
> en kyllä sellaisia ala ylläpitää. Jos ei innostuneita siihen löydy niin
> voidaan vain osoittaa ihmisiä linux.fi:n keskustelualueille, sinne mahtuu
> kyllä myös.

Kannatan www-keskustelualuetta. Itse foorumin pystytykseen ja
varsinaiseen tekniseen ylläpitoon ei ole osaamista ja olen liian
laiska opettelemaan, mutta jos toteutuu ja tarvitsee modeja niin
täällä tyrkyllä yksi, mikäli foorumi on sellainen, mihin ei kuka
tahansa pääse kirjoittelemaan, vaan vaatii rekisteröitymisen. Muutoin
on ihan liian työläs ja menee ketuilleen.

--
~Paula~

Myönnä virheesi, ennenkuin joku toinen suurentelee niitä..