Re: Update problem

Jukka Neppius kirjoitti su 15. huhtikuuta 2007 20:06:14:

> Täällä on joskus ollut useitakin ulkoimaisia lukijoita. En tiedä onko
> nyt.  Ehkä olisi parempi kirjoittaa tänne suomeksi. Mielipiteitä?

Itse ainakin liityin aikoinaan tälle listalle, koska käsitin listan
olevan suomenkielinen Debian-lista (tuolta viime postissa antamastani
linkistä näin käsitin). Noita vieraskielisiä Debian-listoja tuntuu
löytyvän kielentaitajille pilvin pimein, joten olisi ihan mukavaa, että
voisi lempparikäyttöjärjestelmästä jutelle joskus omalla
äidinkielelläkin.

T. Petteri