Re: Buginliiskausta 11-12. marraskuuta Helsingissä

Lars Wirzenius wrote:
On ke, 2006-11-08 at 14:36 +0200, Jukka Neppius wrote:
Tuota.. Onkos tapaamispaikka ratkennut?  En ole edes ihan varma
pääsenkö lauantaina, mutta paikka olisi hyvä tietää.

Paikka ratkesi eilen, päivitin wiki-sivua juuri äsken.

Mä lisäsin jotain pikkutietoa kans kaupoista yms.
Koneita on varmasti hyvä tuoda paikalle, erityisesti muita koneita kuin
i386.
No sen Macin voin tuoda ja yhden kannettavan. Mutta entäs muita i386
koneita?  Mulla olis mahdollisuus tuoda useampiakin. Mutten viitsi,
jos niitä ei tarvita.  Varsinkin näytöt ovat painavia ja tilaa vieviä.

En ole varma onko niille käyttöä. Testikoneita on toki aina kiva olla
Pari näyttöä (ei mitään superluksusta) löytyy nurkista täällä, niillä pärjättänee. PS/2 näppiksiä ja USB-hiiriä on ehkä nurkissa pari ylimääräistä, tai sitten ei. Kuis tulijoiden tarpeet, tuletteko omien koneiden kanssa vai kaivataanko muuta? Seuraavaan BSP:hen vois ehkä kerätä suoraan wikisivulle infoa :-)

--
Droidy