Re: Buginliiskausta 11-12. marraskuuta Helsingissä

Lars Wirzenius <liw@liw.iki.fi> writes:

> Tuo muistuttaakin: mulla on mirrorissa vain i386 ja sorsat (sarge, etch,
> sid, experimental). Jos joku tarvitsee jotain muuta, hihkaiskoon.

Tuota.. Onkos tapaamispaikka ratkennut?  En ole edes ihan varma
pääsenkö lauantaina, mutta paikka olisi hyvä tietää.

> Koneita on varmasti hyvä tuoda paikalle, erityisesti muita koneita kuin
> i386.

No sen Macin voin tuoda ja yhden kannettavan. Mutta entäs muita i386
koneita?  Mulla olis mahdollisuus tuoda useampiakin. Mutten viitsi,
jos niitä ei tarvita.  Varsinkin näytöt ovat painavia ja tilaa vieviä.

- Jukka