Re: Suomen Debian etenee

On Tue, Feb 21, 2006 at 07:49:55PM +0200, Timo Jyrinki wrote:

> apua. On tietty aina suurempi kynnys, kuten nyt, kun tarvittaisiin
> oikeasti palvelin, kaista ja ohjelmistojen asennukset. Itse sisällön voi
> tuottaa kun on vain riittävän innokas tekijä, mutta palvelimen ja
> kaistan joutuu joku aina maksamaan.

Jos tarkoituksena on lähinnä tehdä pieni ohje- ja linkkisivusto osoitteeseen
debian.fi (tai vast.), niin en oikein ymmärrä miksi siihen tarvittaisiin oma
palvelin. Debiania käyttäviä webhotelleja taitaa olla aika monta, eikö
sivujen hallinnointi sellaisessa riittäisi ainakin alkuun mainiosti?

Uskoisin että sivutilan saa helposti sponssina joltakin hotellilta joka jo
käyttää Debiania. Ja jos ei saa, niin Teron mainitsemilla DebConfista yli
jääneillä rahoilla sellaista ylläpitää jo vaikka kuinka kauan.

Eiköhän sivuston ylläpitäjien löytäminen ole kuitenkin tärkeämpää?

AJT

--
Arto Teräs <ajt@iki.fi> --- See http://ajt.iki.fi for contact info