Re: Suomen Debian etenee

On Fri, Nov 04, 2005 at 09:33:55AM +0200, Antti-Juhani Kaijanaho wrote:

> Debconfissa puhuttiin, että pitäisi kokoontua syksyllä, nimenomaan
> fyysisesti, vaikkapa buginliiskausmielessä. Käytännössä se kai
> tarkoittaisi Helsinkiä (vai olisiko moni valmis matkustamaan tänne
> Jyväskylään?). Kysymyksiä:
>
> * Kuinka moni olisi tulossa jos aika sopii?
> * Milloin?

Helsinki/pääkaupunkiseutu lienee suurimmalle osalle sopivin
vaihtoehto. Organisointiin mennee pari viikkoa, joten aikaisin
ajankohta olisi ehkä joku viikonloppu marraskuun lopussa / joulukuun
alussa.

> * Kuka paikallinen etsii paikan ym?
>
> Koska työryhmällä ei ole vielä mitään rahaa, pitänee mahdolliset kulut
> joko ruinata jostain tai kolehdilla kerätä tulijoilta.

Jos emme keksi viihtyisämpää paikkaa, voin hostata tapahtuman
DebConf5:sta tutussa Smökissä (Espoo, Otaniemi). Tilavuokra yhdelle
päivälle on muistaakseni huimat 17 euroa, jonka minä voin
tarjota. Paikka on tosin melko kalsea ja usein täyteen buukattu.

-Matti