Re: Avaimenvaihtoa Helsingissä 8.4 klo 18:00

Sopii.

> Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että avainten
> allekirjoitus pitäisi yhdistää johonkin muuhunkin
> toimintaan :)

Mmm, eipä se tosiaan mitenkään hurjan kiinnostavaa toimintaa itsessään ole.

> Onko kukaan testannut pgp-avaimen luomista FINEID-kortille[1]?
> opensc[2] tukee niitä, ja sen pitäisi tukea gnupg:täkin,
> mutta en näe gnupg:n optioissa enkä manuaalissa mitään ohjeita
> k.o. toimintaan...

Myöskään 'grep -r "opensc" *' GPG:n sorsissa ei tuottanut mitään tulosta. Ehkä
siihen on joku erillinen patchi? Itselläni ei toistaiseksi kyseistä korttia
ole, mutta idea kuulostaa kiinnostavalta.

- Jarno