Re: Avaimenvaihtoa Helsingissä pääsiäisen aikoihin?

On Thu, 11 Mar 2004, Jarno Elonen wrote:

> Keskiviikko sopisi näillä näkymin minullekin, jos huolitte mukaan.
> Entä Martin-Éric?

Käy.

Miten hoidetaan sitä avaimenvaihtoa käytännössä?  Korpun avulla?  DD-ohjeissa
sanotaan, että tarvitsee GPG:lla allekirjoitetuna skannaus passin tunnussivusta.
Mitäs muuta ja miten?

--
Martin-Éric Racine, ICT Consultant
http://www.pp.fishpool.fi/~q-funk/