Re: Python, Email & Twisted Sprint (tai jotain) Turussa ensi vuoden alussa

On Sat, Nov 29, 2003 at 01:58:27AM +0200, Tommi Virtanen wrote:
> Lars, liiwi, part & minä olemme Norjan debconffista asti keskustelleet
> paikallisesta tapaamisesta. Suomen Debian-ihmisten määrän ollessa vielä
> hieman vähäinen, painopisteeksi muodostui pitkälti Python-ohjelmointi
> ja meidän suosikkiaiheemme, eli mm. postituslistat (eoc),
> mailikäyttäjien hallinta (scalemail, ldaptor, LDAP), twisted, jne.
>
> Turuxi suostui isännöimään tapahtumaa ja hankkimaan Palatsin (osan?)
> käyttöön joksikin viikonlopuksi 2004 alussa. Sijainti siis Turun
> keskustassa. Agurin (http://aguri.info/) yhteydessä tuli puhetta
> [...]

Hei!

Lisätietoa Turuxin puolelta tapahtumaan liittyen.

Ryhmämme hyväksyi virallisesti tapahtuman isännöimisen, joten sen
puolesta ei ole mitään ongelmia.

Palatsista kuulemma löytyy tällaiseen teknisempäänkin tapahtumaan tilaa,
uskoisin parhaana vaihtoehtona toimivan joku heidän syrjäisemmistä
huoneistaan (3. krs), jolloin voimme olla rauhassa. Verkkoyhteyden sinne
ei pitäisi olla ongelma. Yöpymisenkin pitäisi onnistua. Onko teillä
muita tarpeita?

Sitten ongelmakohtiin, joita on toistaiseksi ilmennyt vain yksi.
Palatsin toiminnanjohtaja on vaihtumassa heti vuodenvaihteessa, joten
meidän pitää neuvotella uudestaan sopimuksemme tilan käytöstä. Tämä
tuskin lienee kovin suuri ongelma, mutta en tiedä tästä uudesta
henkilöstä juuri mitään, joten ken tietää. Olen informoinut edellisen
sopimuksen neuvotelleita jäseniämme tästä ja ilmoittelen kuullessani
lisää aiheesta.

Mikäli Palatsi ei jostain syystä olisi sovelias vaihtoehto, meillä on
pari muuta mahdollista paikkaa vielä takataskussa.

--
Tero Kuusela
vpj, Turuxi-vastaava

"Shoot for the moon. Even if you miss it you will land among the stars."