Re: Python, Email & Twisted Sprint (tai jotain) Turussa ensi vuoden alussa

On Thu, Dec 04, 2003 at 08:12:10PM +0200, Tommi Virtanen wrote:

> Kerään materiaalia linux-aktivaattorin wikiin tuosta..
>
> http://www.linux-aktivaattori.org/twiki/bin/view/Bazaar/PythonEmailTwistedSprint

Turuxin kannalta tammikuu on liian aikaisin, sanoisin. Helmi-maaliskuu
vaikuttaisi paremmalta.

Lopullista päätöstä ei vielä missään kokouksessa ole tehty, joten
laitoin sanamuotoihin TWikissä hieman epävarmuutta. Alustava päätös
kuitenkin on olemassa, joten lukkoon lyöminen on lähinnä muotoseikka.

Palatsin puolelta pitää vielä kysellä heidän kiinnostustaan. Agurin
jälkeen puhuessamme he kaipasivat enemmän massoille suunnattuja
tapahtumia (tietysti...) esim. LAN-partya. Toisaalta tämä olisi niin
pieni tapahtuma, että kyllä heiltä sitä varten tilaa löytynee. Vaikka
Palatsi suhtautuisikin turhan nihkeästi, meillä on pari muuta paikkaa
takataskussa.

Viimeistään 19.12. jälkeen minulla on tarkempaa tietoa tähän liittyvistä
järjestelyistä.

--
Tero Kuusela
vpj, Turuxi-vastaava

"If the brain were so simple we could understand it, we would be so
simple we couldn't."