Re: Debian-installerin suomennos

Hei!

(Olen vain debian-fi -listalla)

En tiedä oletko asiasta tietoinen, mutta Linux-Aktivaattorin
lokalisointityöryhmä [0] on saanut aikaiseksi mm. yhteisen
laaduntarkistuslistan [1]. Lisäksi heillä on sähköpostilista
lokalisoinnille [2] ja IRC-kanava #lokalisointi (IRCNet). Suosittelisin
olemaan heihin yhteydessä käännöksien suhteen, ainakin saadaksesi lisää
silmäpareja laaduntarkastukseen.

Koko työryhmän tarkoitus on edistää vapaiden ohjelmien
lokalisointitiimien yhteistyötä ja itse näkisin mielelläni Debianin
lokalisoijat mukana toiminnassa. Itse asiassa Debian-projektista Tapio
Lehtonen oli mukana kielenkäännöstyöpajassa [3], jossa sovittiin
yhteisiä suuntalinjoja.

[0]
http://www.linux-aktivaattori.org/twiki/bin/view/Bazaar/LinuxFinnishLocalisation
[3]