Re: mkinitrd

On Keskiviikko 17. Syyskuuta 2003 19:25, you wrote:

> monet:/home/ressu# update-initrd
> Usage: /sbin/update-initrd kernel_version
>
> Enpä ole juurikaan tuota komentoa käyttänyt, mutta bongasin sen joskus
> ja se taitaa olla juurikin se komento jota kaipaat.. ;)

Kiitos tuo käsky tuntuu olevan oikea.
/sbin/update-initrd 2.6.0-test5
/sbin/update-initrd: could not find any kernel modules in
/lib/modules/2.6.0-test5

Mulla vaan mennyt jotain muuta pieleen ilmeisesti kun
otin kernel.orgista tuon vanilla sourcen
purin sen /usr/src
1. # make mrproper
2. # make xconfig  (joka piti monesti tehdä, että sai maken ilman error)
3. # make
4. # make modules_install
5. # make install
Ja tällä sain aikaan vmlinuzin /boot
mutta en initrd.img:tä joka noissa rpm-pohjaisissa syntyy tuolla make install
Tuo neuvomasi käsky lienee oikea, mutta jotain muuta kai pielessä
/lib/modules  ei moduuleita?
t.Tuija